شامپو ضد شپش هگور

شامپو ضد شپش هگور
20 فروردین 1401
539 بازدید

شپش بیماری است که از طریق تماس مستقیم و یا استفاده از وسایل شخصی فرد مبتلا نظیر شانه، کلاه و … به راحتی منتقل می ‌شود. بنابراین بهتر است که فرد مبتلا سریعا اقدام به درمان نموده و در طول درمان از تماس مستقیم با افراد سالم اجتناب نماید. شامپو شپش شامپو شپش سر می […]

شپش بیماری است که از طریق تماس مستقیم و یا استفاده از وسایل شخصی فرد مبتلا نظیر شانه، کلاه و … به راحتی منتقل می ‌شود. بنابراین بهتر است که فرد مبتلا سریعا اقدام به درمان نموده و در طول درمان از تماس مستقیم با افراد سالم اجتناب نماید.

شامپو شپش

شامپو شپش سر می ‌تواند در درمان شپش به فرد مبتلا کمک نموده و به طور کامل تخم ‌های شپش را از مو جداسازی نماید. شامپو ضد شپش هگور علاوه بر درمان و شپش سر و از بین بردن تخم‌ های آن، خارش ناشی از شپش را بعد از شستشو برطرف می ‌نماید.
شامپو ضد شپش هگور برای از بین بردن شپش ها و درمان آن طراحی شده است که ترکیبات آن بدون بکار گیری مواد شیمیایی و از روغن نارگیل، وازلین و موم ساخته شده است. این شامپو با فرمول نرم کنندگی و تغذیه رسانی خارش سر را نیز کاهش می دهد و موهای درخشان بر جای می گذارد. همچنین با بافت ژل مانندی که دارد مانع از ایجاد چربی در موها می شود. بنابراین پس از استفاده از شامپو ضدشپش هگور نیازی به استفاده از شامپو یا نرم کننده دیگری ندارید.

مواد موثره برای درمان شپش در شامپو ضد شپش هگور

در گذشته تنها راه از بین بردن شپش سر، تراشیدن سر بود، اما شامپو هگور دارای ترکیبات ویژه ای است که باعث مرگ شپش ‌ها می ‌شود و به مرور زمان تخم شپش را از مو جدا می ‌نماید. از موثرترین این ترکیبات می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

شامپو ضد شپش هگور

شامپو ضد شپش هگور

دی فنوترین

شامپو ضد شپش هگور از دی فنوترین ۲۳% برخوردار است که یک ماده ضد شپش فوق العاده قوی است و مورد تائید سازمان بهداشت جهانی است.

اسید استیک

اسید استیک موجود در این محصول، پیوند بین تخم شپش و ساقه مو را از بین می ‌برد.

تشخیص شپش موی سر

درصورتی که دچار خارش شدید پوست سر همراه با ذره‌ های سفید بسیار شبیه به شوره سر برروی پایه ی موها که به سختی کنده می ‌شوند؛ شدید، به احتمال بسیار زیاد مبتلا به شپش سر هستید. شپش سر موجب ایجاد برجستگی‌ های کوچک و قرمز برروی سر، گردن و شانه ‌ها نیز خواهد شد. این نکته نیز حائز اهمیت است که استفاده از شامپو و یا محلول ضد شپش تنها برای فرد مبتلا نیست، بلکه تمام اعضای خانواده حتی بدون علایم، باید از این محصول استفاده نمایند.

ویژگی های شامپو ضد شپش هگور مدل آنتی لایس

حاوی دی فنوترین 0.23 %، ماده موثر از خانواده Pyrethroid مورد تایید (سازمان بهداشت جهانی)
حاوی اسید استیک، از بین بردن اتصالات تخم شپش به مو
از بین برنده خارش ناشی از شپش بلافاصله بعد از شستشو
درمان قطعی شپش و جداسازی کامل تخم شپش

خرید شامپو ضد شپش هگور

خرید شامپو ضد شپش هگور

ترکیبات

دی فنوترین 0.23%، سورفکتانت‌ های آنیونی، سورفکتانت‌ های غیر آنیونی، اسید استیک، تری کلرو اتر، هیدروکسی دی فنیل

نحوه استفاده از شامپو ضد شپش هگور

قبل از شروع به استفاده از شامپو، این نکته مهم است که موهای تمامی اعضای خانواده بصورت کامل بررسی شود.
مقداری از شامپو را به ناحیه ریشه موها آغشته نمایید و به آهستگی ماساژ دهید. ۳-۵ دقیقه کافیست تا شامپو روی موها بماند، جهت تاثیر بیشتر بهتر است ۱۵ دقیقه روی موها باشد. سپس موهای خود را با آب فراوان آبکشی نمایید.
مجدد این عمل را تکرار نمایید. این بار موهای مرطوب خود را به ۴ قسمت توسط کلیپس تقسیم نموده و ثابت نمایید.
با استفاده از شانه دندانه ریز موها را از قسمت ریشه به سمت ساقه شانه کنید.
پس از هر بار شانه کردن، برای جلوگیری از دوباره آلوده شدن شانه را تمیز نمایید.
قسمت های دیگر سر را نیز به همین روال شانه کنید. میانگین شانه کردن با توجه به طول مو متفاوت است:
موی بلند : ۳۰ – ۳۵ دقیقه
موی توسط : ۲۵-۳۰ دقیقه
موهای کوتاه : ۱۵-۲۰ دقیقه
با آب موهای خود را آبکشی نمایید.
این عملیات را، یک روز پس از استفاده و ۷ روز پس از اولین استفاده مجدد تکرار نمایید.

موارد احتیاط در رابطه با شامپو از بین برنده شپش سر

از تماس این شامپو با چشم ها، دهان و بینی جلوگیری کنید. در صورت که این شامپو با این نواحی تماس پیدا کرد فوری شستشوی کامل را انجام دهید.
بهتراست تمام افراد خانواده ازاین شامپو به طور همزمان استفاده کنند تا از ابتلای مجدد به این انگل جلوگیری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
کلیه وسایل شخصی خود ازقبیل (ملحفه،روسری و…) دردمای ۶۰ درجه سانتی گراد آب شستشو دهید.

خرید اینترنتی شامپو ضد شپش هگور

خرید اینترنتی شامپو ضد شپش هگور

پیشنهادات

قبل از شروع به استفاده از شامپوآنتی لایس هگور این یک نکته مهم است که موهای تمام اعضای خانواده را، ترجیحا در نور روز به صورت کامل بررسی کنید. استفاده از یک شانه با دندانه کوچک برای بررسی مو به منظور اجتناب از دوباره آلوده شدن افراد در دوره درمان بیماری مفید است.
با آبی که حداقل دمای آن 60 درجه سانتی گراد است، سر را شستشو دهید.

شانه ضد شپش

استفاده از شانه های ضد شپش مکمل استفاده از شامپو ضد شپش است. در صورتی که شپش و تخم آن ها به موقع و در مراحل اولیه تشخیص داده شود استفاده از شامپو آنتی لایس هگور کافی است. در غیر اینصورت شانه کردن موها با شانه ضد شپش مکمل عملکرد شامپو خواهد بود، شانه های ضد شپش تمام استیل، به صورت علمی جهت حذف شپش و تخم شپش سر طراحی شده اند. جنس دندانه های فلزی این شانه مخصوص شپش استیل ضدزنگ است و دربرابر تخم های شپش مقاومت از خود نشان می دهد و موجب کنده شدن تخم های شپش می گردد.
شیارهای حلقوی در مقیاس میکرون این شانه دندانه ریز مانند ناخن عمل می کند و تخم های شپش را به تله می اندازد و بیرون می کشد. این شانه شپش کش یک روش مکانیکی و غیرشیمیایی و غیر سمی برای درمان قطعی شپش موی سر است. قبل از استفاده از شانه ضد رشک موها را با شانه معمولی شانه کنید تا گرهای مو باز شود. جهت حذف کامل تخم شپش و تخریب چرخه زندگی شپش از این شانه به مدت ۱۰ روز، روزی یک بار استفاده شود. بعد از هربار استفاده شانه با آب و صابون شسته شود.