شامپو ضد شپش ساینوکر

شامپو ضد شپش ساینوکر
20 فروردین 1401
238 بازدید

شامپو ضد شپش ساینوکر Cynocare غنی شده با روغن درخت چای tea tree oil برای نابود کردن شپش بر اساس مواد طبیعی تولید شده است. وجه تمایز این شامپو با سایر شامپو ها در فرمولاسیون قوی آن است که بدون مواد شیمیایی تهاجمی است. این شامپو برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است. علی رغم […]

شامپو ضد شپش ساینوکر Cynocare غنی شده با روغن درخت چای tea tree oil برای نابود کردن شپش بر اساس مواد طبیعی تولید شده است.
وجه تمایز این شامپو با سایر شامپو ها در فرمولاسیون قوی آن است که بدون مواد شیمیایی تهاجمی است. این شامپو برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است. علی رغم این بیشتر کودکان به این معضل دچار می شوند. مواد شیمیایی که برای کشتن حشرات هستند اکثرا سمی هستند و استفاده آن ها برای طولانی مدت و کودکان حساس می تواند مشکل آفرین باشد. به همین دلیل کمپانی ایتالیایی ساینوکر با متخصصین حاذق برای حل این مشکل تلاش کرده اند و در نتیجه فرمول سالم برای از بین بردن شپش تولید کرده اند.

شامپو ساینوکر

شامپو آنتی ورمین ساینوکر یک محلول جایگزین هومیوپاتیک است که برای پوست سر و مو و همچنین سیستم تنفسی ضرر ندارد و سالم است. این شامپو همچنین با از کار انداختن حشرات موذی و رشک و تخم های موجود در لابه‌لای موها از تشکیل شپش های جدید جلوگیری می کند.
اگر قبلا درمان های خانگی از جمله سس مایونز، سرکه و … را استفاده کرده و نتیجه نگرفته اید، اگر از سایر شامپو های ضد شپش و مواد دیگر استفاده کرده و شپش ها همچنان باقی هستند. هر چه سریع تر شامپو ضد شپش ساینوکر را امتحان کنید تا تفاوت را ببینید.
این شامپو با فرمول نرم کنندگی و تغذیه رسانی خارش سر را نیز کاهش می دهد و موهای درخشان بر جای می گذارد. همچنین با بافت ژل مانندی که دارد مانع از ایجاد چربی در موها می شود. بنابراین پس از استفاده از شامپو ضدشپش ساینوکر نیازی به استفاده از شامپو یا نرم کننده دیگری ندارید. اگر در مراحل ابتدایی ابتلا هستید نیازی به استفاده از شانه دندانه ریز هم نخواهید داشت.

شامپو ضد شپش ساینوکر

شامپو ضد شپش ساینوکر

ویژگی های شامپو ضد شپش ساینوکر

شامپو ضد شپش ساینوکر قابل استفاده برای کودکان بالای 6 سال و خانم های باردار و شیرده جهت از بین بردن شپش ، بید ، لارو ، ساس و حتی تخم چسبیده آن ها به ساقه مو در 10 دقیقه می باشد، کاملا غیر سمی، ضد التهاب، نرم کننده و ضد خارش می باشد. این محصول به کمک ترکیبات و روغن های گیاهی به پوست سر نفوذ کرده و در عرض 10 دقیقه به کمک شانه نمودن مو ها، رشک و شپش را جدا نموده و از بین می برد.

ویژگی ‌های کلی شامپو آنتی لایس ساینوکر :

از بین برنده شپش های سر بدون برگشت
محلول هومیوپاتیک حاوی روعن درخت چای
مورد تائید سازمان بهداشت جهانی
از بین برنده شپش، تخم شپش و رشک
ضد خارش و التهاب
مانع از ایجاد چربی در روی موها
پیش گیری از خشکی و زبر شدن مو
بدون نیاز به استفاده از شامپو یا محلول های مکمل
قابل استفاده برای کودکان و برزگسالان

این روز ها که تعاملات اجتماعی بالاتر رفته است، شپش در بین مردم بیشتر از پیش شده و در حال انتقال است. احتمالا خیلی ها حداقل یکبار گرفتار شپش شده اند و پروسه ی مبارزه با این موجود چندش و سخت جان را تجربه کرده اند و بهتر از هرکسی می دانند این موجود کوچک چقدر می تواند سخت از بین برود. در گذشته که صنعت دارویی در این حد پیشرفته نبود از بین بردن شپش با راه های خانگی بسیار سخت تر بوده است اما این روز ها می توان با استفاده از شامپوهای آنتی شپش راحت تر از شر شپش و رشک های آن خلاص شد.

شامپو ضد شپش ساینوکر

شامپو ضد شپش ساینوکر

نحوه استفاده از شامپو ضد شپش ساینوکر

قبل از شروع به استفاده از شامپو، این نکته مهم است که موهای تمامی اعضای خانواده بصورت کامل بررسی شود.
1) مقداری از شامپو را به ناحیه ریشه موها آغشته نمایید و به آهستگی ماساژ دهید. ۳-۵ دقیقه کافیست تا شامپو روی موها بماند، جهت تاثیر بیشتر بهتر است ۱۵ دقیقه روی موها باشد. سپس موهای خود را با آب فراوان آبکشی نمایید.
2) مجدد این عمل را تکرار نمایید. این بار موهای مرطوب خود را به ۴ قسمت توسط کلیپس تقسیم نموده و ثابت نمایید.
3) با استفاده از شانه دندانه ریز موها را از قسمت ریشه به سمت ساقه شانه کنید.
4) پس از هر بار شانه کردن، برای جلوگیری از دوباره آلوده شدن شانه را تمیز نمایید.
قسمت های دیگر سر را نیز به همین روال شانه کنید. میانگین شانه کردن با توجه به طول مو متفاوت است:
موی بلند : ۳۰ – ۳۵ دقیقه
موی توسط : ۲۵-۳۰ دقیقه
موهای کوتاه : ۱۵-۲۰ دقیقه
5) با آب موهای خود را آبکشی نمایید.
6) این عملیات را، یک روز پس از استفاده و ۷ روز پس از اولین استفاده مجدد تکرار نمایید.

موارد احتیاط در رابطه با شامپو از بین برنده شپش سر

از تماس این شامپو با چشم ها، دهان و بینی جلوگیری کنید. در صورت که این شامپو با این نواحی تماس پیدا کرد فوری شستشوی کامل را انجام دهید.
بهتراست تمام افراد خانواده ازاین شامپو به طور همزمان استفاده کنند تا از ابتلای مجدد به این انگل جلوگیری شود.
کلیه وسایل شخصی خود ازقبیل (ملحفه،روسری و…) در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد آب شستشو دهید.

شامپو ساینوکر ضد شپش

شامپو ساینوکر ضد شپش

شانه ضد شپش

استفاده از شانه های ضد شپش مکمل استفاده از شامپو ضد شپش است. در صورتی که شپش و تخم آن ها به موقع و در مراحل اولیه تشخیص داده شود استفاده از شامپو آنتی لایس ساینوکر کافی است. در غیر اینصورت شانه کردن موها با شانه ضد شپش مکمل عملکرد شامپو خواهد بود، شانه های ضد شپش تمام استیل، به صورت علمی جهت حذف شپش و تخم شپش سر طراحی شده اند. جنس دندانه های فلزی این شانه مخصوص شپش استیل ضدزنگ است و دربرابر تخم های شپش مقاومت از خود نشان می دهد و موجب کنده شدن تخم های شپش می گردد.
شیارهای حلقوی در مقیاس میکرون این شانه دندانه ریز مانند ناخن عمل می کند و تخم های شپش را به تله می اندازد و بیرون می کشد. این شانه شپش کش یک روش مکانیکی و غیرشیمیایی و غیر سمی برای درمان قطعی شپش موی سر است. قبل از استفاده از شانه ضد رشک موها را با شانه معمولی شانه کنید تا گرهای مو باز شود. جهت حذف کامل تخم شپش و تخریب چرخه زندگی شپش از این شانه به مدت ۱۰ روز، روزی یک بار استفاده شود. بعد از هربار استفاده شانه با آب و صابون شسته شود.