شامپو ضد شپش ایگو

شامپو ضد شپش ایگو
20 فروردین 1401
217 بازدید

شپش، حشره ای بسیار کوچک است که زندگی انگلی خود را روی پوست سر و موی انسان انتخاب می کند. منبع تغذیه آن ها از خون سر می باشد. شپش ها درابتدا تخم های سفید رنگی هستند که لابه لای موی سر قرار می گیرند و به تدریج تبدیل به شپش بالغ می شوند. اغلب […]

شپش، حشره ای بسیار کوچک است که زندگی انگلی خود را روی پوست سر و موی انسان انتخاب می کند. منبع تغذیه آن ها از خون سر می باشد. شپش ها درابتدا تخم های سفید رنگی هستند که لابه لای موی سر قرار می گیرند و به تدریج تبدیل به شپش بالغ می شوند. اغلب بیشترین مکانی که شپش ها حضور دارند پشت گوش ها و پشت گردن می باشد.

شپش چیست؟

تخم شپش که به اسم نیت هم شناخته می شود، دانه های بیضی سفید رنگی به طول 0.5 تا 1 میلی متر می باشند و محکم به مو چسبیده اند و با شانه زدن مو جدا نمی گردند. تخم شپش ها به رنگ زرد یا سفید بوده اما وقتی بالغ می گردند، رنگ آنها قهوه ای است.
عمر شپش ها 5 هفته می باشد، اما در طول چرخه زندگی خود، ماده ها تا 120 تخم می گذارند. چرخه عمر هر شپش از تخم شپش تا مرگ 38 تا 45 روز است و این روند ادامه می یابد مگر بواسطه درمان اقدام به از بین بردن چرخه زندگی آن ها نمایید که این موضوع کلید درمان شپش می باشد.

شامپو ضد شپش ایگو

شامپو ضد شپش ایگو

شیوع بیماری شپش سر

برخی افراد معتقدند با رعایت بهداشت مبتلا به شپش نمی شوند. اما فارغ از جنسیت و سطح رفاهی و اجتماعی، تقریبا تمام افراد امکان مبتلا شدن به شپش سر را دارند.
شپش ها برای ادامه حیات خود نیاز به تغذیه خون دارند. بدون درنظرگرفتن تمیزی یا کثیفی پوست در لابه لای موی سر رخنه می کنند و به حیات خود ادامه می دهند.
حرکت شپش ها بصورت خزیدن است، زیرا نمی توانند جست و خیز یا پرواز کنند. عموما شپش ها از طریق تماس نزدیک فرد به فرد انتقال می یابند و ندرتا نیز از طریق استفاده وسایل شخصی فرد از قبیل کلاه و برس می توانند به فرد انتقال یابند.
شپش از طریق حیوانات به فرد منتقل نمی گردد.

چه کسی می تواند شپش بگیرد؟

عموما کودکان 3- 11 سال بیشتر درگیر این مشکل خواهند شد و البته احتمال ابتلای والدین و دیگر اعضای خانواده نیز بسیار بالاست. علت اینکه اغلب کودکان درگیر می شوند در تماس نزدیک آن ها با یکدیگر می باشد.

علائمی که به وجود شپش سر پی میبریم

اگر بدون علت در نواحی اطراف گوش و یا پشت سر احساس خارش شدیدی دارید می توانید به وجود شپش پی ببرید. زیرا شپش با ترشح بزاق خود که نوعی مواد ضد انعقادی دارد از لخته شدن خون جلوگیری می کند و در نهایت خارش شدیدی را درپوست به وجود می آورد.

علائم شامل:

احساس خارش شدید در مو و کف سر
خارش بی وقفه و مکرر ناشی از واکنش آلرژیک به نیش حشره
مشکل در خوابیدن، به دلیل اینکه شپش ها اصولا در تاریکی فعال هستند.

شامپو ضد شپش ایگو

شامپو ضد شپش ایگو

چگونگی تشخیص شپش از شوره سر

شپش به آسانی با شوره سر اشتباه گرفته می ‌شود، و این یک مشکل بسیار رایج است. شپش هجوم موقت حشرات است، درحالی که شوره سر یک عارضه ‌ی پوستی مزمن است.
شوره سر که با نام “درماتیت سبورئیک” نیز شناخته می شود، یک عارضه ‌ی پوستی است که در آن لایه فوقانی پوست با سرعت زیاد ریزش می ‌کند. این ریزش باعث خشک شدن، پوسته پوسته شدن و خارش پوست سر می شود. افرادی که شوره‌ ی سر دارند، ممکن است فلس یا پوسته‌ هایی را روی لباس خود مشاهده کنند.
شپش‌ ها انگل‌ هایی هستند که روی پوست سر زندگی کرده و از خون انسان تغذیه می‌ کنند و باعث خارش شدید پوست سر می ‌شوند. شپش سر بیماری خاصی ایجاد نمی کند، اما بسیار مسری است. تماس نزدیک با سر یا مو و بدن فردی که شپش دارد می ‌تواند باعث گسترش شپش‌ ها شود. پس باید از استفاده از برس مشترک یا بغل کردن اجتناب کرد.

نقد و بررسی شامپو ضد شپش مو و هد لایس ایگو

شامپو ضد شپش مو و هد لایس ایگو به راحتی قابل استفاده است، بر خلاف سایر محصولات از بین برنده شپش سر نیازی به شستشوی موها با شامپو پس از درمان نیست، چرا که خود این محصول علاوه بر خاصیت درمانی به عنوان شامپو نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. شامپو ضد شپش ایگو را به موها بزنید و با استفاده از کلاه دوش موها را بپوشانید و بعد از ۱۵ دقیقه همانند شامپوهای معمولی موهای خود را آبکشی نمایید. بعد از شستن موها حتما موها را شانه زده تا تخم‌ های شپش (رشک) از موها جدا شده و از بین بروند.

شپش بیماری سر

شپش سر یک بیماری انگلی است که در سراسر دنیا حتی در کشورهای توسعه یافته نیز به وفور مشاهده می‌ شود و توسط انگلی به نام پدیکولوس هومانوس کاپیتیس ایجاد می ‌شود، شپش می ‌تواند سر و بدن را آلوده کند. تخم این حشره که رشک (nit) نام دارد، بیضی شکل و سفید رنگ بوده و به مو و درز لباس‌ ها می ‌چسبد. برای رفع این مشکل شامپو ضد شپش ایگو را به عنوان درمان قطعی شپش و تخم شپش به شما پیشنهاد می ‌کنیم. دوره درمان کامل شامپو ضد شپش مو و هد لایس ایگو سه بار مصرف در یک دوره ۱۴ روزه است. همچنین استفاده از روغن گیاهی اکالیپتوس با خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی در این محصول سبب افزایش کارایی آن در از بین بردن شپش موی سر شده است.

خرید شامپو ضد شپش ایگو

خرید شامپو ضد شپش ایگو

ویژگی های شامپو ضد شپش مو و هد لایس ایگو

درمان کامل تنها با سه بار مصرف در یک دوره ۱۴ روزه
حاوی روغن‌ های طبیعی اکالیپتوس و رازیانه
از بین برنده شپش و رِشک (تخم شپش)
حاوی کلاه حمام قابل استفاده مجدد
دارای بوی مطلوب و استفاده راحت
فاقد ترکیبات شیمیایی حشره کش

ترکیبات

آب، سدیم لاورویل سارکووزینات، روغن اکالیپتوس گلوبولوس، کوکامیدپروپیل بتایین، کوکامید DEA، گلیسیرین، PEG-120 متیل گلوکز دی اولئات، روغن دانه بادیان خَتایی (انیسون ستاره ای)، بنزیل الکل، پلی کواترنیوم-44، اسید سیتریک

چطور مصرف کنیم

چشم ها را با حوله بپوشانید.

روی موهای خشک استفاده نمایید. ابتدا محصول را روی موهای پشت گوش و پشت گردن استفاده و سپس روی سایر قسمت های مو استفاده شود. اطمینان حاصل نمایید که کل موها با شامپو مرطوب شده باشند و شامپو روی کل موها مالیده شده باشد. میزان استفاده از شامپو به طول و ضخامت مو ها بستگی دارد. موها را ماساژ داده، سپس کل موها را جمع نموده و داخل کلاه مخصوص قرار دهید. حدود 10- 15 دقیقه صبر کرده سپس کلاه را برداشته و موها را آبکشی نمایید. کلاه را با استفاده از آب گرم و صابون شسته و کاملا خشک نمایید، می توانید در نوبت بعدی از آن استفاده نمایید. تکرار دوره بعد در روز 7 ام و 14 ام پس از اولین نوبت استفاده می باشد.

لطفا دقت کنید

از تماس با چشم اجتناب شود.