تعبیر خواب النگو شکسته

تعبیر خواب النگو شکسته
18 دی 1402
594 بازدید

دیدن النگوی شکسته در خواب، به وجود یک چالش ذهنی یا مشکلی در زندگی شما اشاره دارد که لازم است برای حل کردن آن مشکل و چالش اقدام کنید. اگر النگوی شکسته را در خواب خود ببینید، این خواب به این معنی است که شما در حال حاضر در درون خود خشمی دارید که آن […]

دیدن النگوی شکسته در خواب، به وجود یک چالش ذهنی یا مشکلی در زندگی شما اشاره دارد که لازم است برای حل کردن آن مشکل و چالش اقدام کنید.

اگر النگوی شکسته را در خواب خود ببینید، این خواب به این معنی است که شما در حال حاضر در درون خود خشمی دارید که آن را فرو خورده اید و در وضعیتی قرار دارید که هر لحظه امکان دارد که منفجر شوید و خشم خود را بیرون بریزید.

تعبیر خواب النگو شکسته

دیدن النگوی شکسته در خواب به شما یادآوری می کند که دشمنان شما برای شما برنامه ریزی کرده اند پس باید زرنگ باشید و مراقب باشید و اجازه ندهید دشمنان شما برنامه و اهدافشان را عملی کنند.

تعبیر خواب النگوی شکسته آن است که شما دچار بیماری می شوید و یا مشکلی برای شما ایجاد خواهد شد.

تعبیر شکستن النگو در خواب

تعبیر شکستن النگو در خواب

تعبیر شکستن النگو در خواب

اگر در خواب ببینید که النگوی طلایی داشته اید و آن به نحوی شکسته شده است، معنی خواب شما این است که خود شما و یا یکی از اطرافیان در ارتباط با شما، تمایلی به قبول مسئولیت ندارید و هیچ علاقه ای به قبول مسئولیت و مشارکت در کارها ندارید. مثلا کسی قصد داشته است با شما در کاری مشارکت کند و یا مسئولیت حمایت از شما را بر عهده بگیرد اما متاسفانه پشیمان شده است و از مسئولیت های خود سرپیچی کرده است.

تعبیر شکستن النگو در خواب طبق نظر و دیدگاه خوابگزاران جهان

لوک اویتنهاو می گوید:

اگر در خواب ببینید که در حال خریدن النگوی شکسته شده با جنس نقره یا طلا هستید، این خواب به این معنی است که شخصی میخواهد از شما سبقت بگیرد و شما را جلو بزند و در هر کاری موفق تر از شما باشد.

اگر در خواب ببینید که النگوی شکسته شده ای را گم کرده اید، معنی خواب شما این است که همسایه های بی رحمی دارید.

یوسف نبی علیه السلام می گوید:

اگر در خواب ببینید که النگویی با هر جنسی شکسته شده است و شما آن را پیدا کرده اید و یا هدیه گرفته اید، به معنی دشمن است و اینکه سعی کنید خود را از آن دشمن دور نگه دارید و مراقب دشمنان اطراف خود باشید.

اگر فردی در خواب ببیند که النگوی طلای او شکسته است، به این معنی است که شخصی که به او بسیار نزدیک است  نمی خواهد مسئولیت کارهایش  را قبول کند و با او کارهای مشارکتی انجام دهد.

تعبیر خواب النگو شکسته

تعبیر خواب النگو شکسته

تعبیر گری دیگر در این باره می گوید:

اگر در خواب ببینید که النگوی طلایی شکسته شده است، معنی این خواب این است که پسر و دختری در بین اقوام شما از هم طلاق می گیرند و جدا می شوند.

اگر کسی در خواب ببیند که النگو در دستان خودش می شکند، به این معنی است که با همسر خود در مورد یک مسئله ای دچار اختلاف نظر و یا مشاجره لفظی می شود. بطور کلی دیدن این خواب برای مردان خوب است ولی برای زنان دارای مفهوم و معنی بد و یا شر است.

اگر در خواب دیدی که النگوی طلای شکسته شده ای را پیدا می کنی، به این معنی است که با دزدی رو به رو خواهید شد.

اگر در خواب دیدی که النگوی طلای شکسته شده ای را برای فروختن به بازار بردی، تعبیر این خواب این است که دزدی که اهلی و آشنا است و شما دزد را می شناسید بدون آن که خودتان بفهمید مال شما را اندک اندک می برد.

اگر در خواب ببینید که دیگران مانند برادر، خواهر و یا دوست و آشنا یک النگوی طلای شکسته شده و یا ضربه دیده را به شما به عنوان کادو دادند، در واقع تعبیر این خواب می تواند این باشد که مال خود را به کسی می دهید و اگر هم ندهید او می دزدد و می برد.

اگر در خواب دیدی النگوی دستت را در دست خودت خرد می کنی و میشکنی، معنی این خواب این است که یا به پول شما لطمه می خورد و پول خود را از دست می دهید و یا به نام نیک و شهرت شما لطمه می خورد و پیش مردم خراب می شود و آبروی شما می رود.

تعبیر خواب پیدا کردن النگوی طلای شکسته

پیدا کردن النگوی طلای شکسته شده ای در خواب به این معنی است که معنی خواب شما این است که با دزدی رو به رو خواهید شد.

اگر در خواب دیدی که النگوی طلای شکسته شده ای را پیدا می کنی، به زودی تمام نگرانی ها و دلهره های شما برطرف خواهد شد.

تعبیر شکستن النگو در خواب

تعبیر شکستن النگو در خواب

تعبیر خواب خوردن النگوی طلای شکسته

اگر در خواب دیدی که النگوی طلای شکسته شده ای را می خوری، به معنی هوشیاری است و این که شما دارایعقل و هوش بسیار کاملی می باشید.

تعبیر خواب فروختن النگوی طلای شکسته

اگر در خواب ببینید که النگوی طلای شکسته شده ای را می برید که بفروشید، معنی خواب این است که دزدی که برای شما آشنا است مال و اموال شما را کم کم می برد.

تعبیر خواب النگوی طلای شکسته هدیه گرفتن برای زن

اگرچه تعبیر خواب النگوی طلا هدیه گرفتن برای زن بسیار خوب و شایسته است ولی به همان اندازه گرفتن النگوی طلای شکسته می تواند تعبیری ناخوشایند و بد داشته باشد.

اگر کسی خواب ببیند که النگوی طلای شکسته ای برای زنی هدیه می برد، این خواب به این معنی است که فردی که در خواب او وجود دارد دچار بدنامی خواهد شد.

بردن النگوی طلای شکسته برای هر زنی در خواب به این معنی است که از آسایش مادی محروم می شود.

تعبیر خواب النگو شکسته

تعبیر خواب النگو شکسته

جابر مغربی می گوید:

اگر در خواب ببینید که النگوی طلای شما شکسته شده است، یعنی این روزها دعوا و نزاع هایی می کنید که بی‌ حاصل وقت شما را گرفته است و باید سعی کنید که دوباره همه چیز را به خصوص آرامش خودتان را را به حالت نرمال و سابق برگردانید و با آرامش و اطمینان به کار خودتان ادامه دهید تا موفق و پیروز شوید.

تعبیر خواب گرفتن النگوی طلای شکسته در خواب از مرده

اگر در خواب ببینی که یک النگوی طلا و شکسته شده ای را از مرده ای گرفتی، به این معنی است که به مسافرتی خواهید رفت که بسیار دلچسب و خوب خواهد شد و بسیار به شما خوش می گذرد.