تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی
4 اسفند 1402
615 بازدید

دیدن آتش در خواب ممکن است برای هرکسی در مرحله اول وحشتناک باشد ولی باید توجه کرد تعبیر آن همیشه یکسان نبوده و برای مثال تعبیر دیدن خواب آتش سوزی متفاوت تر از تعبیر خواب آتش بازی می باشد. تعبیر خواب آتش بازی اگر در خواب خود مشاهده کردید که مشغول درست کردن آتش بودید […]

دیدن آتش در خواب ممکن است برای هرکسی در مرحله اول وحشتناک باشد ولی باید توجه کرد تعبیر آن همیشه یکسان نبوده و برای مثال تعبیر دیدن خواب آتش سوزی متفاوت تر از تعبیر خواب آتش بازی می باشد.

تعبیر خواب آتش بازی

اگر در خواب خود مشاهده کردید که مشغول درست کردن آتش بودید و با آتش بازی می کردید ولی همین باعث شد که آتش سوزی رخ دهد، تعبیرش این است که به زودی اخبار غیر منتظره ای را خواهید شنید. این خواب همچنین نشان دهنده ی این است که با یک دوست قدیمی دیدار و قرار ملاقاتی خواهید داشت و دوباره با آن دوست رابطه و رفت و آمد خواهید داشت. همچنین تعبیر دیدن این خواب نشان می دهد که شما در مورد مسائل کاری بسیار استرس دارید.

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی

دیدن آتش بازی در خواب

دیدن آتش بازی در خواب نشان دهنده ی آن اسـت که بـه زودی آن احساساتی را که در درون خود سرکوب کرده بودید را بیرون می ریزید و استعداد و خلاقیت خود را به دیگران نشان می دهید.

آنلی بیتون می گوید:

آتش بازى کردن در خواب، علامت تندرستى و سلامتى است.

اگر دخترى در خواب ببیند که آتش بازى مى ‏کند، به این معنی است که برای دیدن مکان های دور به جاهای دوری خواهد رفت.

اچ میلر می گوید:

دیدن آتش و آتش بازی در خواب به معنی فریب خوردن و ناامید شدن است.

لوک اویتنهاو می گوید:

اگر در خواب ببینید که در حال تماشای آتش پرستی هستید، به معنی این است که به جشنی دعوت خواهید شد.

اگر در خواب ببینید که در حال آتش بازی کردن هستید، یعنی در یک بازی در فضای باز شرکت خواهید کرد.

امام جعفر صادق (ع) می گوید:

اگر در خواب پاره های آتش را می‌ خورید، این خواب به معنی آن است که مال یتیمان را می خورید.

اگر در خواب ببینید که از دهان شما  آتش بیرون می ‌آید، به معنی آن است که سخن دروغ و بهتان می گویید.

اگر در خواب ببینید که آتش بر مردم می زنید، این خواب به این معنی است که بر دشمنان خود غلبه می کنید و پیروز می شوید.

اگر در خواب ببینید که از هر جایی آتش های سوزنده می گیرید، معنی خواب شما این است که بین همه میانجی گری می کنید و مشکلات را حل می کنید.

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر در خواب ببينید که شعله های آتش به سوی مردم انداختید، تعبيرش اين است که سبب عداوت و فتنه ميان مردم می شوید.

تعبیر آتش انداختن و بازی کردن با آتش، گفتن حرف زشت می‌ باشد.

اسماعیل بن اشعث می گوید:

اگر کسی در خواب ببیند که بر سر آتشی بزرگ ایستاده اید و خود را گرم می‌ کنید، به معنی آن است که به پادشاه یا انسان بزرگی خود را نزدیک می کنید.

اگر کسی در خواب ببیند که در آتشی چیزی می ریزد، به معنی آن است که شغل دنیایی او تمام می شود و بیکار می شود.

تعابیر کتاب سرزمین رویاها:

اگر در خواب ببینید که شما آتش داخل بخاری یا اجاق را به هم می زنید، به معنی آن است که نمی دانید چطور خشم خود را کنترل و نظارت کنید.

اگر در خواب یک آتش بازی  را ببینید، یعنی یک بچه به زودی به دنیا می آید.

اگر در خواب ببینید که یک نمایش آتش بازی را تماشا می کنید، دیوانگی های شما برایتان دردسر ایجاد می کند.

تماشا کردن یک نمایش آتش بازی به معنی شادی است.

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی در آسمان

اگر در خواب ببینید که آتش بازی می کنید و شعله های کوچک آتش را به آسمان پرتاب می کنید و در عین حال با صدای بلند و از ته دل می خندید و خوشحال هستید، معنی خواب شما این است که معجزه های جدید در زندگی شما رخ خواهد داد که حال و هوای شما را بطور کلی تغییر می دهد و روحیه ی سرزنده ای پیدا خواهید کرد و همین خنده و شادی فراوان به زودی وارد جمع زندگی شما خواهد شد.

استاد مدنی:

استاد مدنی معبر دیگر ایرانی در خصوص تعابیر دیدن خواب آتش بازی در آسمان این چنین می گوید:

از بین رفتن غم، غصه و تاریکی و دردسرهای مختلف در زندگی

پیدا کردن امید

رسیدن به سعادت

از بین رفتن موانع مختلف در زندگی

خالد اصفهانی:

هر چقدر شعله ها یا شدت آتش بیشتر و بزرگ تر باشد این خوشی ها و امیدواری ها نیز از شدت بیشتری برخوردار هستند و خبرهای خوب و ایده آلی را در زمینه ی تغییرات بزرگ و بهبود روند زندگی فعلی شما خواهد داد.

همچنین احتمال دارد با دیدن این خواب بیشتر برنامه ها یا اهداف مهم و اساسی شما سرانجام به موفقیت ختم شود و آن جاست که شما خود را راضی، سرحال و شادمان خواهید دید.

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب مشاهده آتش بازی مرده

اگر در خواب ببینید که فرد مرده ای مشغول آتش بازی کردن در آسمان و یا … می باشد، به این معنا است که دیگران از جانب شما صاحب منفعت های فراوانی خواهند شد و شما تمام تلاش خود را خواهید کرد تا بتوانید برخی از اطرافیان خود را راضی نگه دارید و تغییر چندان مهمی در زندگی خودتان رخ نخواهد داد.

تعبیر خواب آتشخوار

اگر در خواب ببینید کـه شـما شعبده بازی آتشخوار هستید، تعبیر این خواب این است که شـما از توانایی بازرسی کردن خشم خود برخوردار هستید.

اگر در خواب دیدید که شخصی که می شناسید آتش را در دهانش فرو برد تعبیرش بد است. این خواب پیش بینی می کند که آن شخص به زودی می میرد.

تعبیر خواب دیدن آتشی نامرئی

دیدن آتشی نامرئی در خواب نشانه ای از پالایش و تصفیه درونی خودتان اسـت. این خواب به شما هشدار می دهد کـه اکنون زمان آن فرا رسیده است که به شروعی جدید بیاندیشیم و گذشته را پشت سر بگذاریم و فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم.

تعبیر خواب روشن کردن آتش چیست؟

روشن کردن آتش تعابیر متنوعی دارد. این که روشن کردن آتش برای تولید گرماست یا برای سوزاندن و آتش سوزی تعابیر گوناگونی دارد.

تعبیر محمد ابن سیرین:

دیدن روشن کردن آتش در خواب، به معنای قوت و توانمندی اسـت. اگر خواب دیدید کـه دارید بی فایده آتشی را روشن می کنید، به معنای آن است که بی سبب با کسی جنگ و خصومت می کنید.

امام صادق (ع) می گوید:

اگر کسی در خواب ببیند کـه در کنارش آتشی افروخته و روشن بود کـه زیانی برای او نداشت، به معنای این است کـه بـه او خیر و نیکی می رسد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده اسـت:

دیدن روشن کردن آتش در خواب، نشانه ی آن است کـه مجذوب یک نفر خواهید شد.

تعبیر خواب درست کردن آتش برای آتش سوزی و سوزاندن

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر کسی در خواب ببیند که در جایگاهی به قصد آتش سوزی آتشی درست می کند، به معنای آن است که پشت سر اهالی آنجا بدی می گوید و غیبتشان را می کند.

اگر خواب ببیند کـه کسی که بـه قصد آتش سوزی آتشی را درست کرده بود درگذشت، نشانه ی آن است که آن فرد نابود خواهد شد.

جابر مغربی می گوید:

اگر تاجری در خواب ببیند کـه در جایگاهی آتش درست کرده است تا آن جا بسوزد، و آتش سوزی او را بسوزاند نشانه ی آن است که در خرید و فروش خطایی را انجام می دهد و مال او حرام خواهد بود.

تعبیر خواب درست کردن آتش با دستان خودتان

اگر در خواب ببینید کـه می‌ توانید آتشی را با دستان خودتان درست کنید، به معنی آن است که خشمی درون شـما وجود دارد و شـما تلاش می‌ کنید تا آن خشم و عصبانیت را سرکوب کنید و از بین ببرید. هم چنین ابراز کردن خودتان برای شـما کاری بسیار مشکل و سخت اسـت.

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب آتش بازی

تعبیر خواب درست کردن آتش برای نابود کردن دیگری

اگر در خواب ببینید کـه برای نابود کردن کسی یا چیزی آتشی درست می‌ کنید و آتش سوزی راه اندازی می کنید، این خواب به معنی کينه و حسادتی اسـت کـه شـما در قلب خود احساس می کنید. ممکن اسـت این احساس کينه یا حسادت را به یکی از دوستان یا همکاران خود داشته باشید.