تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا

تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا
5 فروردین 1403
1297 بازدید

اگر در خواب ببینید که گوشواره ای را پیدا می کنید، تعبیر آن است که شما ممکن است مسبب بدبختی دیگری شوید، خانواده ای را از هم بپاشید یا با خیانت خود رابطه ای را خراب کنید. اگر در خواب ببینید که مشغول تمیز کردن اتاقی هستید و ناگهان گوشواره ای قیمتی و باارزش که […]

اگر در خواب ببینید که گوشواره ای را پیدا می کنید، تعبیر آن است که شما ممکن است مسبب بدبختی دیگری شوید، خانواده ای را از هم بپاشید یا با خیانت خود رابطه ای را خراب کنید.

اگر در خواب ببینید که مشغول تمیز کردن اتاقی هستید و ناگهان گوشواره ای قیمتی و باارزش که به مادربزرگ تان تعلق داشته است را پیدا می کنید، تعبیر آن تجربه هایی شاد و لذت بخش در زندگی تان است.

بعلاوه این خواب به این مفهوم است که در زندگی واقعی ثروتمندتر و خوشبخت تر می شوید. مدت هاست که سخت کار کرده اید و منتظر رسیدن چنین روزهایی بوده اید. به گرمی از این نشانه های خوش یمن استقبال کنید و بدانید که فراوانی برای آن ها که به دنبالش هستند هیچ حد و مرزی ندارد.

تعبیر خواب گوشواره های ساده

دیدن گوشواره های ساده در خواب نمادی از خبرهای خوب است.

گوشواره ساده در خواب نماد از ماجرایی است که به بهتر شدن زندگی و حل مشکلات بسیار زیادی کمک می کند.

بعلاوه، این خواب از کاری هیجان انگیز و لذت بخش خبر می دهد که شما را سرگرم، شاد و خوشحال می کند.

تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا

تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا

تعبیر خواب دیدن گوشواره در گوش یک آشنا

اگر در خواب یکی از آشنایان خود را ببینید که گوشواره به گوش انداخته است (برای مثال دوستی را در خواب ببینید که گوشواره ای که برایتان بسیار آشناست و هر روز سر کار در گوشش دیده اید را به گوش انداخته) تعبیر آن است که این فرد نمی خواهد به حرف ها یا توصیه های شما در زندگی واقعی گوش بدهد. این خواب به شما می گوید که وقت ارزشمند خودتان را برای تغییر دادن این فرد هدر ندهید و بیهوده تلاش نکنید. اول خودتان را تغییر  دهید و خواهید دید که پس از آن همه چیز تغییر خواهد کرد.

تعبیر خواب گوشواره خریدن

اگر در خواب خودرا در حال گوشواره خریدن ببینید، این خواب نمادی از آشفتگی و بـه هم ریختگی در زندگی واقعی تان اسـت. فهمیدن این کـه حقیقت کجاست و دروغ کجاست در زندگی کاری سخت و دشوار خواهد شد. باید هر انچه رخ م یدهد رابه دقت مورد توجه قرار دهید.

اگر در خواب ببینید کـه پشت ویترین مغازه‌ اي ایستاده‌ اید و ناگهان یک جفت گوشواره خیره‌ کننده را می بینید و فورا آنرا می خرید، تعبیر آن اسـت کـه دوستان نزدیک یا افراد خانواده شـما بزودی از شـما یا اقدامات اخیرتان و رفتا شـما ناراحت و ناامید می شوند.

بعلاوه، این خواب به شما هشدار می دهد کـه در کارهای خود محتاط تر باشید، بـه احساساتی کـه بـه عزیزان خود نشان می دهید بیشتر دقت کنید.

تعبیر خواب خریدن یک جفت گوشواره و انگشتر شبیه به هم:

این خواب نشان دهنده شوق و اشتیاق شـما بـه عشق، محبت و پذیرش اسـت.

تعبیر خواب گوشواره به گوش انداختن

اگر در خواب ببینید کـه گوشواره در گوش خود انداخته اید، تعبیر آن اسـت کـه مورد بی ‌توجهی و غفلت از سوی دیگران واقع می شوید. باید بـه انچه اطرافیان می گویند و پیامی کـه به شما می رسانند بادقت بیشتری گوش داده و بـه آن توجه کنید.

بعلاوه این خواب می تواند نمادی از بی‌ میلی یا مقاومت شـما در برابر گوش دادن بـه آنچه دیگران می گویند باشد؛ بـه ویژه در برابر حرف هایي کـه ممکن اسـت ناخودآگاه شـما رابه درد آورد یا آن رابه شکلی تحریک کند. سعی کنید شنونده خوبی باشید و آنچه دیگران بشما می گویند را بشنوید. با اینکار موجب خوشحالی آن ها می شوید و آن ها قدردان و سپاسگزار شـما می شوند.

تعبیر خواب دیدن گوشواره در گوش خودتان در برابر آینه

اگر در خواب خودرا ببینید کـه در برابر آینه ایستاده‌ اید و یک جفت گوشواره در گوش خودتان می بینید کـه از گوش ‌هاي شـما آویزان شده و تکان می خورد، تعبیر آن اسـت کـه راز یا اطلاعاتی در مورد کسی برای شـما آشکار می شود کـه زمانی بر شـما پوشیده و نامعلوم بوده یا از شـما پنهان شده بوده و حالا کاملا برای شـما عیان و آشکار شده اسـت.

تعبیر خواب گوشواره شکسته

آنلی بیتون می گوید : دیدن گوشواره شکسته در خواب، نشانه بیان حرف های پوچ و بیهوده بر علیه شماست.

تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا

تعبير خواب پيدا كردن گوشواره طلا

تعبیر خواب گوشواره هدیه گرفتن

اگر مردی در خواب بیند گوشواره طلا برای همسر خویش خریده و بـه خانه آورده تا بـه او هدیه کند از همان زن صاحب دختر می شود.

اگر در خواب بیند گوشواره گران بهایی برای همسرش خریده کـه طلا نیست اما گران بهاست صاحب پسر می شود. زیرا گوشواره بـه این ترتیب فرزند اسـت کـه آویزه گوش والدین می شود و طلایی آن دختر اسـت.

لیلا برایت:

برايت می‌ گويد : اگر در خواب مشاهده كنيد كه گوشواره‌ اى هديه گرفته‌ ايد، بيانگر آن اسـت كه در شغل خود پيشرفت مى ‌كنيد.

تعبیر خواب گوشواره نقره

اگر منتظر به دنیا آمدن کودکی هستید یا برای بچه دار شدن برنامه ‌ریزی می کنید و گوشواره نقره را در خواب می بینید، مثلاً در خواب می بینید کـه در رستوران مشغول خوردن غذا هستید و همسرتان یک جفت گوشواره نقره به شما هدیه می دهد و چشمانتان از بابت این هدیه زیبا برق می زند تعبیر آن اسـت کـه در عالم بیداری فرزند دختری به دنیا می ‌آورید.

بعلاوه، ناخودآگاه شـما از طریق این خواب به شما اعلام می کند کـه منتظر به دنیا آمدن نوزاد دختر باشید و بـه هنگام خریدن وسایل نوزاد بـه سمت خرید وسایل دخترانه بروید. سپاسگزار این فکر باشید و بدانید کـه فرزند شـما هر چـه کـه باشد موهبتی از جانب خداوند برای شـما خواهد بود.

تعبیر خواب گوشواره الماس

دیدن هر نوع زیورآلاتی از جنس الماس در خواب دربردارنده تعبیری منفی اسـت.

این خواب نمادی از دورانی دشوار و تاریک در زندگی شـما اسـت. بزودی تجربه هایي منفی و ناخوشایند خواهید داشت کـه تاثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی تان می‌ گذارد.

این ماجراها بـه کدورت و مشاجراتی بین شـما و عزیزانتان یا سختی‌ها و مشکلاتی در زندگی حرفه‌ اي شـما و در روابط کاری با همکاران یا مدیرانتان منجر می شود. دراین شرایط باید آگاه و هوشیار بمانید، ذهن خودرا باز نگه دارید، مصمم باشید و از درگیری مستقیم با افراد خانواده یا همکاران خود پیشگیري کنید.